Informace pro Vás » Reklamace

1. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

Reklamaci zboží v záruční době je dobré podat nejlépe písemně na email: info@babyhit.cz nebo adresu sídla společnosti.
Reklamované zboží je vhodné doručit k reklamaci co nejdříve po písemném uplatnění reklamace. Reklamace se tím výrazně urychlí.
O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován.
Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (scan účtenky za poštovné atd.) a zaslání na adresu info@babyhit.cz
Reklamované zboží zašle kupující (na své náklady) na výše uvedenou adresu nebo je možné domluvit svoz reklamace. Cena dopravného je 70Kč (při oprávněné reklamaci hradí tuto částku prodávající).
Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel: 776 006 992 a to v pracovní dny 8:30 do 15:30 hod nebo na info@babyhit.cz .
Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce nebo k položce.

2. Náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci a zpět vám budou kompenzovány za splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (závada výrobku nebude způsobena neodbornou manipulací, chybným užíváním nebo mechanickým poškozením atd.)
  • na e-mail info@babyhit.cz zašlete žádost o proplacení nákladů, spolu s doložením výše nákladů (scan účtenky za poštovné, přepravní list atd).
  • náklady budou proplaceny v přiměřené výši


3. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. V případě, že bude reklamace uznána jako neoprávněná, bude reklamované zboží zasláno zpět zákazníkovi na náklady zákazníka.

V případě platby převodem z účtu, vracíme finanční částky za reklamované zboží pouze na bankovní účty. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.

Upozornění: Zboží k reklamaci není možné zasílat na dobírku !